تحقیق د رمورد نظریه ی در مورد دانش آموزان نابینا و نیمه بینا

تحقیق د رمورد نظریه ی در مورد دانش آموزان نابینا و نیمه بینا


لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب *   فرمت فايل :Word ( قابل ويرايش و آماده پرينت )    تعداد صفحه17   فهرست مطالب   نظری به کودکان و دانش آموزان نابینا و نیمه بینا : تعریف نابینایی : علل نقصی بینایی مسائل و ویژگی های خاص کودکان و دانش آموزان نابینا : چگونگی وقوع نابینایی: نارسایی بصری و میزان او از چگونگی و بهره مندی باقیمانده ی بینایی : نکاتی چند در رابطه با چگونگی برخورد و رفتار با افراد نابینا :       نظری به کودکان و دانش آموزان نابینا و نیمه بینا : کودک نابینا قادر است یاد بگیرد که چگونه بنویسد و چگونه بخواند و چگونه کار کند و چگونه دارای یک زندگی خودکفا و مستقل گردد و اساسی ترین برنامه آموزش کودک نابینا تحرک و جهت یابی است کودک نابینا و نیمه بینا به دلیل مشخصه ای خاص بینایی با سهولت قابل شناسایی و تشخیص است نگاههای مختلفی از سوی همسالان و والدین و مربیان متوجه کودک نابینا است گاهی همراه با تأسف و دلسوزی و گاهی با دنیایی اندیشه و تفکر بعضی کودک نابینا را اصلاً کودک نمی بینند بلکه همه وجود او را در حلقه چشم تصور نموده …

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *