پاورپوینت درباره بنچ مارکینگ(Benchmarking)
این محصول در قالب پاورپوینت (power point) و قابل ویرایش در 42 اسلاید تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این پاورپوینت و اطمینان از خرید، مطالب چند اسلاید آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید. لینک دانلود پایین صفحه مقدمه: سازمانها براي حفظ مشتريان، تعامل با تأمينكنندگان، بهرهوري بيشتر كاركنان و ارتقاي مزيتهاي رقابتي، نيازمند شناخت رقبا، ابزار و مقايسه عملكرد خود در حوزههاي مختلف كاري هستند. استراتژيهاي مختلفي براي بقا در ميدان رقابت معرفي ميشود. يكي از اين راهبردها، شناخت بازار و نحوه عملكرد ديگر سازمانها و الگوبرداري از رفتار آنهاست. شركتهايي كه استراتژي تحليلي را سرلوحه بقاي خود قرار ميدهند، بهينه كاوي يا بنچ ماركينگ را به عنوان يكي از راههاي مؤثر بهبود مستمر و تعيين موقعيت خود در ميدان كسب و كار ميدانند. مفهوم بنچ مارکینگ (Benchmarking) در لغت به معنای محک زنی و الگوبرداری است. واژه Benchmark قبل از اینکه در ادبیات مدیریت مطرح شود در علوم مهندس …