راهنمای سنجش کیفیت خدمات(فرم کوتاه)
معرفی: دارد شیوه نمره گذاری: دارد ویژگی های روان سنجی: دارد پرسشنامه: دارد فرمت فایل: word تعداد سوالات: 14 تا گارانتی: دارد ( درصورت مشکل یا نارضایتی با پشتیبانی تماس بگیرید.) معرفی سنجش کیفیت خدمات توسط هاریس آدر در سال 2002 ساخته شده است در این پرسشنامه به برسی درک خدمات ارائه شده توسط سازمان بع رهبر به افراد مربوطه به عنوان یک عامل تعیین کننده، پرداخته شده است: دیدگاه های مملوس (امکانات فیزیکی و تجهیزات). ( این زیر مقیاس در این نسخه از پرسشنامه حذف شده است). اعتبار( توانایی انجام خدمات مربوطه )، عبارتهای: 1-2-4-5 پاسخ گویی ( تمایل به کمک به افراد و ایجاد خدمات موثر) عبارتهای: 11،8،7 اطمینان ( دانش و تواضع کارمندان و توانایی آنها در القای صداقت و اعتماد ) عبارتهای؛ 10،9،3 همدلی( مراقبت و توجه فردی)، عبارتهای: 14،13،12،6 …