پرسشنامه وفاداری مشتری کارونا(5 صفحه)

پرسشنامه وفاداری مشتری کارونا(5 صفحه)


پرسشنامه وفاداری مشتری کارونا (2002) شامل 24 گویه در طیف لیکرت 5 گزینه ای از کاملا مخالفم تا کاملا موافقم تنظیم شده است. اعتبار یا روایی با این مسئله سرو کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد خصیصه مورد نظر را می سنجد. برای تعیین روایی از روش های مختلفی می توان استفاده کرد. قابلیت اعتماد یا پایایی ابزار عبارت است از اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد.در این پرسشنامه برای بررسی پایایی ابزار از ضریب آلفای کرونباخ استفاده گردیده است. که در پژوهش آلبرت کارونا برابر با 87/0 بدست آمده است. فرمت فابل: word   …

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *