پاورپوینت ایده ها وپدیده های نوین دربازاریابی

پاورپوینت ایده ها وپدیده های نوین دربازاریابی


                نوع فایل:power point قابل ویرایش:92 اسلاید   قسمتی از اسلایدها: نوعی بازاریابی است که برای دستیابی به مشتریان احتمالی و سهم بازار خود ازانواع کانالهای بازاریابی استفاده می کند. تحقیقات ثابت کرده است که استراتژی بازاریابی چند کانالی موثرتر از استراتژی بازاریابی یک کانالی است اجرای بازاریابی چند کانالی می تواند بین 7 تا 34 درصد فروش را افزایش دهد. 65 درصد بازاریابان معتقدند که از طریق بازاریابی چند کانالی می توانند بازگشت سرمایه گذاری بهتری داشته باشند نمونه کامل این نوع بازاریابی شرکت «کامپیوتر دل»می باشد که با استفاده از کانالهای گوناگون بازاریابی وفروش توانست فروش خود را افزایش دهد   فهرست مطالب واسلایدها: چالشهای اساسی بازاریابی مدیریت دادوستد مدیریت دادوستد بازارشناسی چالشهای اساسی بازاریابی چالشهای اساسی بازاریابی ایده های نوین بازاریابی آمیزه بازاریابی رقابتی  4APs بازاریابی چند کانالی بازاریابی تجربی سوالات مهم در بازاریابی تجربه بازاریابی فرادستی بازاریابی پایین دستی مدیر …

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *