پاورپوینت مديريت كيفيت

پاورپوینت مديريت كيفيت


                نوع فایل:power point قابل ویرایش:20 اسلاید   قسمتی از اسلایدها: با بكارگيري ابزارهاي آماري ( مثل نمودار كنترل و نمونه گيري ) به جاي بازرسي صد در صد ، توسعه بازرسي متداول بصورت نمونه گيري و فنون آماري در مراحل توليد و خدمات به كارگرفته شد . با انتشاركتاب ” كنترل كيفيت جامع” اثر دكتر آرماند فيگنباوم در سال 1951 ، زمينه هاي فكري ‌لازم براي تغيير گرايش از كنترل كيفيت آماري به كنترل كيفيت جامع در بين توليدكنندگان آمريكايي به وجود آمد. كاركنان در تمامي سطوح، اصلي ترين منبع سازمان مي باشند مشاركت فراگير كاركنان موجب استفاده از تواناييهايشان در جهت دستيابي به اهداف سازمان ميگردد   فهرست مطالب و اسلایدها: تعاريف كيفيت قانون سازمان پايدار مدل Kano جنبه هاي كيفيت محصولات تاريخچه و سير تكامل تضمين كيفيت از نظر پروفسور فيگنباوم اصول هشت گانه مديريت كيفيت  تمركز بر مشتري رهبري مشاركت كاركنان رويكرد فرايندگرا رويكرد سيستمي بهبود مستمر تصميم گيري بر مبناي اطلاعات واقعي روابط با تامين كنندگان براساس منافع …

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *