پاورپوینت افزايش ارزش محصولات مشتري پسند سازي شده انبوه

پاورپوینت افزايش ارزش محصولات مشتري پسند سازي شده انبوه


                نوع فایل:power point قابل ویرایش: 13 اسلاید   قسمتی از اسلایدها: مشتري پسند سازي انبوه  يک استراتژي خريدار محور است که بر کنترل مشتريان فردي تمرکز مي کند. ابزارهاي طراحي موفق از 5 کارکرد مهم حمايت مي کند: 1) اين ابزارها مي بايست قادر باشند که چرخه آزمايش و خطا را تکميل کند . 2) ابزارهاي موفق مي بايست قلمرو مناسبي را پيشنهاد کند ابزارهاي موفق به مصرف کنندگان اجازه مي دهد تا با زبان طراحي (روش طراحي) خودشان کار کنند . 4) کتابخانه هاي module مي بايست به مشتريان معرفي شود . 5) سرانجام ، هنگاميکه مشتري يک راه حل رضايتبخش را پيدا مي کند طرح او بصورت خودکار به زبان سيستم توليد ترجمه مي شود   فهرست مطالب واسلایدها: مشتري پسند سازي شده انبوه مقدمه تعامل توليد کننده-مشتري از طريق طراحي مجموعه ابزارها يافته هاي تجربي در مورد ارزش محصولات مشتري پسند سازي انبوه تحويلي به مشتريان روش مطالعه ( بررسي) انواع مزاياي محصولات مشتري پسند سازي انبوه نتيجه گيري و تحقيقات آتي   منابع وماخذ: Journal of Consumer B …

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *