پاورپوینت در مورد چار چوب تغییر برنامه درسی ریاضی اول ابتدایی-چارچوب ریاضی اول ابتدایی-47 اسلاید

پاورپوینت در مورد چار چوب تغییر برنامه درسی ریاضی اول ابتدایی-چارچوب ریاضی اول ابتدایی-47 اسلاید


دلایل تغییر برنامه درسی ریاضی رویکرد برنامه درسی ریاضی: رويكرد اصلي حاكم بر اين برنامه فطرت گرایی توحیدی و رویکرد خاص برنامه حل مسئله یادگیری و ساخت شناختی دانش آموزان سبک های شناختی از منظر تئوری رفتار گرایانه دانش آموزان و سبك يادگيري كلامي دانش آموزان و سبک یادگیری تصویری دانش آموزان و سبک یادگیری دست‌ورزي آموزش عدد از آيه كل شيء احصيناه عدداً برمي‌آيد كه معناي عدد بر پاية معني احصاء و شمارش بنا مي‌شود بنابر این معناي عدد به معناي بسيار تعميم يافته‌تر از آن‌چه در اين پايه مورد نظر است تعميم مي‌يابد لازم است مفهوم عدد به گونه ای  برای دانش‌آموزان مطرح شود كه مقدمه را براي آموزش تعميم‌هاي آن فراهم نمايد عدد به عنوان كارديناليتي (عدد اصلی یک مجموعه) مقدمه مناسبي براي معرفي اعداد حقيقي نيست و عدد به عنوان طول پيشينه مناسبي براي معرفي اعداد مختلط در دانشگاه نيست اما عدد به عنوان جواب معادله پيشنيه مناسبي براي معرفي اعداد مختلط فراهم مي‌كند بنابر این گذر از كارديناليتي به طول و گذر  از طول به جواب يك معادله جبري به طور طب …

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *