پاورپوینت مدیریت بحران وبازاریابی در شرایط جدید
نوع فایل:power point قابل ویرایش:77 اسلاید قسمتی از اسلایدها: 3- خدمات مشتریان را بعنوان اولویت و ضرورت برای ماندگاری در کسب وکارتان بدانید. 4- بازاریاب باشید وفرصتهای جدید،تقاضاهای پنهان وناشناخته های بازار را کشف کنید تا مشتریان جدیدی جذب کنید. 5- رقبا را بپائید. هرگاه وهرجا که آنها کنار می کشند، شما سرمایه گذاری کنید ودر دید مشتریان باشید که خود نوعی مزیت است. 6- منافع ومزایای محصولات خود را با مشکلات ومسائل مشتریان ربط دهید تافضای خرید ایجاد شود ومشتری خواهان خرید از شما گردد. 7- در دوره بحران به جای تحریک احساسات خریداران، مشاور و راهنمای مناسبی برای آنها باشید تا درست تصمیم بگیرند وبه شما اعتماد کنند وبازاریاب شفاهی ومرجع شما باشند. 8- در بحران به جای کاهش کیفیت وقیمت در جستجوی افزایش خدمات وارزش اضافی ودلخواه برای مشتریان باشید. 9- به شاخص ها،معیارها ورفتارها توجه جدی داشته باشید تا عملکردها را بهبود بخشید. 10- آمیزه بازاریابی خود را بازبینی ومتحول کنید تا متناسب با شرایط مشتریان وبازار باشد. …