پاورپوینت در مورد بازاريابي اجتماعي -بازاریابی -SOCIAL MARKETING -اسلاید 45
در دنياي امروز کسب سهم بيشتر از بازار مصرف، هدف اصلي شرکت ها و صاحبان صنايع به شمار مي رود و در اين شرايط استفاده از اصول و فنون علمي در بازاريابي هر روز پررنگ تر از قبل مي شود. بازاريابي نوين به جاي جستجو براي يافتن مشتري جهت محصولات توليد شده، به خلق محصولات و خدمات متناسب با خواسته ها و نيازهاي مشتريان توجه دارد. به عبارت ديگر کانون اصلي انديشه و عمل در بازاريابي نوين، تامين رضايت و ايجاد ارزش براي مشتري است تا به سمت محصول توليد شده يا خدمت مورد نظر ما جلب گردد … مي توان از اصول بازاريابي اجتماعي براي فروش ايده ها، نگرش ها و رفتارها به جامعه استفاده کرد. بازاريابي اجتماعي بسيار پيچيده تر و گاه کم اثرتر از بازاريابي تجاری است، در بازاريابي اجتماعي تلاش در جهت تاثيرگذاري روي عقايد و رفتار جامعه است… تعريف بازاريابي اجتماعي اهداف بازاريابي تفاوات بازاریابی تجاری و بازاریابی اجتماعی آميزه بازاريابي قيمت (Price) مکان(توزيع) Place ترويج ( Promotion) سیاست و سياستگذاري (Policy) عوامل موثر بر بازاريابي &nbs …