پاورپوینت شهروندمداری و تکریم ارباب رجوع
پاورپوینت شهروند مداری و تکریم ارباب رجوع توجه به تکریم ارباب رجوع برای داشتن نظام اداری پاسخگو و کارآمد با هدف بهبود و ارتقای سـطح حقـوق شهروندی ضرورت دارد. یکی از جهتگیریهای مدیریت نوین در جوامع امروزی، توجه به اصل محور مشتری مداری و جلب رضایت مردم است. در نظام اداری و اجرائی کشورها، رضایت مردم از خدمات دستگاههای خدمتگزار دولتی به عنوان یکی از شاخصهای اصلی سنجش میزان کارآمدی و رشد و توسعه آن نظام تلقی میشود. شاخصهایی مانند سرعت، دقت و درستی انجام کارهای مراجعان و کیفیت خدماترسانی، چگونگی رفتار با مراجعان، هزینههای انجام خدمات، شفافیت و اطلاع رسانی مناسب عواملی هستند که با افزایش رضایت مردم از خدمات دستگاههای دولتی، موجب افزایش اعتماد عمومی خواهند شد زیرا در نظام دینی مردم سالار، بزرگترین سرمایه و تکیه گاه نظام اداری، اعتماد عمومی است. در پاورپوینت شهروند مداری و تکریم ارباب رجوع به مفاهیم زیر پرداخته شده است: اهمیت مفاهیم شهروند مداری و تکریم ارباب …