پاورپوینت روابط كار
نوع فایل power point قابل ویرایش 111 اسلاید قسمتی از اسلایدها تعريف روابط كار چگونگي تنظيم روابط كارگروكارفرمايا روابط كاركنان و مديريت. فرايند تصميمات هماهنگ در چارچوب شرايط سياسي .اقتصادي و اجتماعي به منظورتنظيم روابط كارگران و مديريت در جهت رعايت حقوق حقه طرفين. اغلب صاحب نظران معتقدند که نظام روابط کار در هر جامعه ای بازتاب شرایط محیطی آن جامعه است اهمیت روابط کار : روابط کار در سطح یک سازمان بصورت کارآیی ، بهره وری ، و رضایت شغلی تجلی می یابد که ثبات و ادامه حیات سازمان را تأمین می کند . در سطح ملی نیز بصورت بهبود بهره وری و افزایش درآمد متجلی میشود . بطوری که موجب ثبات و امنیت اجتماعی و سیاسی میگردد . راهنمایی هایی را جهت طراحی راه کارهایی برای بهره برداری حداکثــر از بخش مهمــی از ثـروت ملی یعنی « نیروی کار » فراهم کرده ، و در اختیار برنامه ریزان و مجریان کشور قرار می دهد . فهرست مطالب و اسلایدها تعريف روابط كار شرايط محيط فرا سازماني شرايط اجتماعي و فرهنگي شرايط اكولوژيك شرايط …