پاورپوینت چشم اندازهای نوین در مدیریت روابط عمومی در تعامل با رسانه

پاورپوینت چشم اندازهای نوین در مدیریت روابط عمومی در تعامل با رسانه


                نوع فایل:power point قابل ویرایش:44 اسلاید   قسمتی از اسلایدها: مهم ترين مواردي كه معمولا به عنوان شرح وظايف روابط عمومي ها در ارتباط با رسانه ها ذكر مي شوند عبارتند از: برنامه ريزي براي ارتباطات مستمر با رسانه هاي جمعي ( صدا و سيما ، خبر گزاري ها ، روزنامه هاي كثير الانتشار و نشريات بويژه نشريات تخصصي در زمينه هاي اقتصادي)  پوشش خبري مراسم مختلف نظير گردهمايي ها ، سخنراني ها ، افتتاح پروژه ها و … اقدام در جهت تنوير افكار عمومي از طريق ارسال جوابيه ، اصلاحيه و تكذيب به مطالب مطروحه  در رسانه هاي جمعي انجام و پيگيري امور رسانه اي ارجاعي از سوي مدير برنامه ريزي و اجراي مصاحبه هاي مطبوعاتي و راديو و تلويزيوني مسئولان و كارشناسان تهيه و تنظيم بولتن بريده جرايد به صورت روزانه زمينه سازي براي ارتباط مستمر با خبرنگاران رسانه هاي جمعي   فهرست مطالب واسلایدها: پيوند روابط عمومي و رسانه هدف كاربرد رسانه ها در روابط عمومي رسانه هاي نوشتاري رسانه هاي محيطي ملاحظات رسانه اي اقدامات روابط عمومي ها افك …

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *