فروش اینترنتی و تجارت الکترونیک در ایران خودرو

فروش اینترنتی و تجارت الکترونیک در ایران خودرو

ارائه محصولات و خدمات جديد و كيفي و تلاش براي بقاء و نيز افزايش سهم بازار، چالش اساسي سازمان هاي امروزي است و عملاً مهم ترين دغدغه مديران اين سازمان ها، چگونگي مواجهه با اين بحران ها و تدوين برنامه هاي راهبردي موثر، براي دستيابي به اثر بخش ترين و زودبازده ترين راه حل هاست. تجارت الكترونيكي هم يكي از همين برنامه هاي راهبردي، براي جهش در مسير تعالي سازمان هاست و تجربه پياده سازي تجارت الكترونيكي براي تمامي شركت هايي كه مانند ایران خودرو با شبكه وسيعي از توزيع كنندگان در ارتباط هستند و مايل به بهبود فرآيندهاي مرتبط با چنين شبكه اي هستند مي تواند مفيد واقع شود . شركت ایران خودرو با در اختيار داشتن شبكه وسيعي از توزيع كنندگان ( بيش از 2000 نمايندگي و فروشگاه در سراسر كشور) ، در حال حاضر بزرگ ترين شركت تامين و توزيع قطعات و لوازم يدكي خودروهاي توليدي در گروه صنعتي ايران خودرو مي باشد . ناگفته پيداست كه داشتن تعاملات و همكاري هاي مثبت و سازنده با چنين شبكه توزيع گسترده اي تا چه اندازه باز انگاري هاي مداوم ايشان براي يافتن راههاي بهبود و شيوه تعامل موثرتر را مي طلبد . فرمت ورد تعداد صفحات 9 …

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *