بازاریابی در دفاتر خدمات مسافرتی

بازاریابی در دفاتر خدمات مسافرتی


تحقیق بازاریابی در دفاتر خدمات مسافرتی در حجم 56 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر: وروديه ها Entrance Fees در ايران نرخ وروديه بين ايراني ها و خارجي ها متفاوت است. كه به مسافر خارجي مي گوييم كه دولت براي مردم سوبسيد مي دهد تا آنها را تشويق كند. طبق Itinarary امكان را در نظر گرفته و ليست هزينه ها را از ميراث فرهنگي گرفته و محاسبه مي كنيم. باربري Porterage معمولاً مي گويند دو قطعه براي هر نفر two pieces per person  مثلا باربر فرودگاه براي هر تكه بار 300 تومان مي گيرد براي برگشت هم همينطور كه براي تمام مسيرها آنرا جمع ميكنيم، براي هتلها هم شايد خودشان عدد بدهند. اگر هتل عددي را تعيين نكرد خودمان براي باربري هاي هتل مبلغي را به عنوان انعام در نظر مي گيريم كه مجموع اينها را به عنوان Portrage به حساب مي آورند.   بيمه Insurance مسافر بيمه مي شود تا در صورت بروز خطر بتوان از آن استفاده كرد (بيمه سفر) مثلاً در تور داخل شهر 10 تومان و در تور خارج شهر 50 تومان و براي تور Outgoing بيشتر خواهد بود كه باز هم ارزش خود را دارد. براي تورهاي ورودي  …

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *