پاورپوینت مدیریت موثر وقت
نوع فایل:power point قابل ویرایش:88اسلاید قسمتی ازاسلایدها: حقيقت آن است كه ما بايد خود را اداره كنيم نه زمان را. چرا كه زمان اساساً اداره شدني نيست و خواه نا خواه زمان مي گذرد و اين ما هستيم كه بايستي از آن به خوبي استفاده كنيم. مديريت زمان در واقع همان مديريت بر خويشتن است و جالـب اسـت بدانيد مهارتهايي كه ما براي اداره كـردن ديـگران نـيازمنديم همان مهارتهايي است كه براي اداره كردن خود نيازمنديم مانـند : توانايي و مهارت در برنامه ريزي ،تفويض اختيار ،سازماندهي ، رهبري و كنتـرل شناخت صحيح و به موقع عواملي كه وقت ما را هدر مي دهند خيلي مهم است زيرا بدين ترتيب راه درمان بيماري اتلاف وقت راكوتاه خواهيم كرد نسبت به روزهاي بدون بهره وري (بي حاصل) خود بي تفاوت نباشيم فهرست مطالب واسلایدها: سرفصل ها و محتوای اصلی اهمیت مدیریت زمان روانشناسی وقت چگونه رفتار کنیم فرهنگ و زمان عوامل اتلاف وقت شناسايي عوامل موثر در اتلاف وقت يك راهنماي كليدي برنامه ریزی یک روز کاری برنامه زمان بندی هفتگی 20 عامل که در …