مقاله اعتماد مصرف كننده به تجارت الكترونيك در آمريكا ، سنگاپور و چين به لاتین همراه با ترجمه

مقاله اعتماد مصرف كننده به تجارت الكترونيك در آمريكا ، سنگاپور و چين به لاتین همراه با ترجمه


مقاله ترجمه شده اعتماد مصرف كننده به تجارت الكترونیك در آمریكا ، سنگاپور و چین در 17صفحهpdf و ترجمه 38 صفحه ایword ******************************************************************************************** خلاصه اين تحقيق سوابق و پيامدهاي اعتماد مصرف كننده را در آمريكا ، سنگاپور و چين بررسي مي كند . نتايج نشان مي دهد كه شهرت و اطمينان سيستم يك فروشنده اينترنتي و گرايشي طبيعي مشتري به اعتماد بطور قطعي مربوط به اعتماد مشتري مي باشد . اعتماد مشتري رابطه مثبتي با طرز تلقي و رابطة منفي با ريسك مشاهده شده دارد . مفاهيم مورد بحث قرار گرفتند . …

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *