پاورپوینت با عنوان ارتباطات در برنامه های بهداشتی
1 فايل پاورپوينت |141 صفحه اسلايد| قابل اجرا در آفيس 2010 و نسخه هاي جديدتر|قابل ويرايش و آماده چاپ بخشي از پاورپوينت ويژگي هاي ارتباطات موثر صحت : پيامي معتبر و عاري از خطا در واقعيت ، تفسير و قضاوت فراهم بودن : پيام ( پيام هاي مورد نظر يا ساير اطلاعات ) در جايي ارائه شود يا فراهم باشد كه مخاطب بتواند به آن دسترسي يابد . آرايش و جايابي ( پيام ) بسته به مخاطب ، پيچيدگي پيام و هدف از شبكه هاي بين فردي و اجتماعي تا بيلبردها و پيامهاي ارتباط جمعي طراحي شده براي ساعات پر بيننده تلويزيوني يا راديويي تا دكه هاي عمومي رسانه هاي چاپي و الكترونيك و تا اينترنت بسيار متفاوت مي باشد . توازن : پيام در مكان مقتضي ، مزايا و مخاطرات اقدامات بالقوه را منعكس سازد يا تفاوت ها و چشم انداز معتبر مباحث را مشخص سازد . پايداري : ساختار دروني پيام با گذشت زمان غير قابل انكار باشد و در قبال اطلاعاتي كه از ساير منابع كسب مي شود نيز پايدار باشد . عبارت فوق ، …