پاورپوینت با عنوان ارتباطات در برنامه های بهداشتی

پاورپوینت با عنوان ارتباطات در برنامه های بهداشتی


1 فايل پاورپوينت |141 صفحه اسلايد| قابل اجرا در آفيس 2010 و نسخه هاي جديدتر|قابل ويرايش و آماده چاپ بخشي از پاورپوينت ويژگي هاي ارتباطات موثر   صحت  :   پيامي معتبر و عاري از خطا در واقعيت ،  تفسير و قضاوت   فراهم بودن  :   پيام ( پيام هاي مورد نظر يا ساير اطلاعات ) در جايي ارائه شود يا فراهم باشد كه مخاطب    بتواند به آن دسترسي يابد .  آرايش و جايابي ( پيام ) بسته به مخاطب ،  پيچيدگي پيام و هدف از شبكه هاي بين فردي و اجتماعي تا بيلبردها و پيامهاي ارتباط جمعي طراحي شده براي ساعات پر بيننده تلويزيوني يا راديويي تا دكه هاي عمومي رسانه هاي چاپي و الكترونيك و تا اينترنت بسيار متفاوت مي باشد  .   توازن  :   پيام در مكان مقتضي ،  مزايا و مخاطرات اقدامات بالقوه را منعكس سازد يا تفاوت ها و چشم انداز معتبر مباحث را  مشخص سازد  .   پايداري  :   ساختار دروني پيام با گذشت زمان غير قابل انكار باشد و در قبال اطلاعاتي كه از ساير منابع كسب مي شود نيز پايدار باشد .  عبارت فوق ، …

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *