پاورپوینت بررسي تاثير برنامه‌ريزي بازاريابي بر عملكرد شركتهاي پذيرفته شده در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران

پاورپوینت بررسي تاثير برنامه‌ريزي بازاريابي بر عملكرد شركتهاي پذيرفته شده در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران


                نوع فایل:power point قابل ویرایش: 29 اسلاید   قسمتی از اسلایدها: تغيير از جامعه صنعتي به جامعه اطلاعاتي، خلق تكنولوژي‌هاي نوين، توسعه ارتباطات و بالاخره جهاني شدن، فضاي جديدي را فرا روي مديران شركت‌ها قرار داده است. فضايي كه حتي مديران برجسته هم نمي‌توانند با تكيه بر تجربيات فردي در كار خود موفق باشند. با استفاده از روشهاي مختلف علمي و سيستم‌‌هاي پيچيده بازاريابي و ارتباطات گسترده در سطوح ملي و جهاني، فرصت‌ها و تهديدات آن طراحي گرديده و امكان خلق مزيت رقابتي را براي آنها را فراهم سازد. جوهره استراتژي بازاريابي و تفكر استراتژيك، جستجوي راههاي جديد براي رقابت است، استمرار رشد و حفظ مزيت رقابتي نيازمند سرمايه‌گذاري‌هاي اثربخش بر عوامل كليدي موفقيت در صنعت، تجزيه و تحليل مزيت رقابتي رقبا و جلوتر حركت كردن از آنهاست و از آنجا كه كسب مزيت رقابتي موضوع اصلي مباحث استراتژي، است بنابراين تخصيص منابع بايد به آن دسته از كسب و كارها تعلق گيرد كه از نظر صنعت و ديدگاه رقابتي جذاب باشد. & …

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *