پاورپوینت بازار بین المللی

پاورپوینت بازار بین المللی


                نوع فایل:power point قابل ویرایش: 15 اسلاید   قسمتی از اسلایدها: تهیه شاخص یا ایندکس با معیارهای متفاوت شاخصهای مجله تجارت بین الملل برای مقایسه کشورها : اندازه ،رشد و سختی بازار. اندازه بازار : ملاک سنجش تقاضا بر اساس کل جمعیت ، جمعیت شهر نشین ، هزینه مصرفی و… رشد بازار : شاخص افزایش اندازه بازار بر اساس متوسط تغییر 5 ساله معیار های مورد نظر در محسبه رشد بازار سختی بازار : نشاندهنده شدت مصرف ، متوسط آن یک است که بر اساس متوسط 5 سال مصرف سرانه اقلام مذکور محاسبه می شود .   فهرست مطالب و اسلایدها: فرایند بررسی و انتخاب بازارهای خارجی عوامل موثر بر انتخاب بازارهای بین المللی اندازه و رشد بازار شرایط سیاسی رقابت شباهت بازار مکانیزمهای انتخاب بازار فهرست کردن معیارهای انتخاب تهیه شاخصهایی برای انتخاب کشور روش آماری چند متغییره نظارت مستمر گروهبندی بازارها فعالیتهای بازاریابی متاثر از گروهبندی کشورها     …

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *