پاورپوینت ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه ها با مدل LibQual
نوع فایل: power point قابل ویرایش: 59 اسلاید قابل ویرایش: 1 اسلاید انگلیسی قسمتی از اسلایدها: اولین بار رانگاناتان در سال 1948واژه کتابخانه سنجی را به کار برد و خاطرنشان کرد که بهتراست کتابداران از روشهای خاص آماری و ریاضی در علم کتابخانه سنجی استفاده کنند. به عقیده رانگاناتان، کتابداران با این کار می توانند فعالیت های روزانه کتابخانه را ساده تر ارزیابی کنندو از نتایج آنها در ارائه خدمات مناسب تر و مدیریت بهتر استفاده کنند. فهرست مطالب و اسلایدها: ارزیابی انواع ارزیابی در کتابخانه ها روشهای ارزیابی ارزیابی کیفی مفاهیم کلیدی در ارزیابی کیفی کیفیت خدمات کتابخانه معرفی مدل LibQual پایه و اساس مدل LibQual تئوری فواصل مدل ServQual در بعد تأثیر خدمات چه چیزی سنجیده می شود؟ در بعد کنترل اطلاعات چه چیزی سنجیده می شود؟ در بعد کتابخانه به عنوان محل چه چیزی سنجیده می شود؟ سطوح خدمات کتابخانه در LibQual تحلیل شکاف Gap Analysis منابعی برای مطالعه بیشتر …