پاورپوینت با موضوع بازاريابي در عمل و فرهنگ بازاريابي

پاورپوینت با موضوع بازاريابي در عمل و فرهنگ بازاريابي


لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل : .ppt ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد اسلاید : 34 اسلاید قسمتی از متن .ppt :     تعریف تئوری بازاريابي عبارتند ار يك سري از فعاليتهايي كه از طريق تبادل فرايندها توسط انسان صورت مي گيرد ومنجر به ارضاء   نياز و خواست مشتري مي گردد تعریف علمی بازاريابي سري فعاليتهايي است كه توسط شركتهاي مختلف به منظور ارضاء نياز و خواست مشتريانشان صورت   مي گيرد تا به منظور كسب يك سطح فايل قابل قبول سود / بازگشت سرمايه ازرقبا پيشي بگيرد بازاریابی در مقابل فروش بر نياز فروشندگان تمركز مي نمايند به منظور تبديل كالابه پول نقد   با نياز فروشنده        سروكاردارد تمركز برارضاء نياز مشتريان دارد در بازاريابي مشتري اهميت داشته و از الويت      اول برخوردار است نقش بازاریابی اهداف كسب و كار افزايش ترافيك افزايش درآمد افزايش سهم بازار افزايش سود / بازگشت سرمايه …

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *