تحقیق درباره بازاریابی
این محصول در قالب ورد (WORD) و قابل ویرایش در 61صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید. لینک دانلود پایین صفحه انواع بازاريابي سنتي: تمركز اصلي بر فروش محصولات توليد شده مجموعه اي از فعاليتهاي بازرگاني كه جريان كالا را از توليد تا مصرف شامل مي شود. مدرن: برآوردن نياز مشتري و برنامه ريزي بر اساس آن. صنعت جهانگردي مشتري گراست (customer oriented) در تعريف سنتي، بيشتر به سود توجه مي شود ولي در تعريف مدرن هم سود و هم مشتري مورد توجه قرار مي گيرند. موارد حائز اهميت در بازاريابي مدرن: 1- شناخت مشتري2- نياز مشتري3-روش برآوردن نياز مشتري نياز: عبارت است از ميل به داشتن چيزي كه نبود آن باعث ناراحتي و عذاب مي شود و يا حالت و احساسي كه به موجب آن فرد احساس محروميتي مي كند كه موجب رنج و ناراحتي است (يعني حد فاصل بين وضع موجود و وضع مطلوب) خواسته: عبارت است از كليه نيازهاي مبتني بر معيارهاي ارزشي جامعه فرهنگ جامعه و شخصيت افراد. تقاضا: عبارت است از هنگ …