تحقيق با عنوان تجارت الكترونیكی مزایا و مدل های تجارت الكترونیك

تحقيق با عنوان تجارت الكترونیكی مزایا و مدل های تجارت الكترونیك


تحقيق  با عنوان تجارت الكترونیكی مزایا و مدل های تجارت الكترونیك درفرمت ورد 20 صفحه قابل ويرايش                              قدمت تجارت الكترونیكی یا ecommerce به قبل از پیدایش شكل كنونی اینترنت برمی‌گردد، اما به علت هزینه‌های سنگین این شیوه از تجارت، امكان استفاده از آن تا چند سال گذشته فقط در اختیار شركت‌های بزرگ تجاری و مؤسسات اقتصادی مانند بانك‌ها و دولت‌ها بوده است. با همه‌گیر شدن اینترنت و امكان استفاده همه اقشار جامعه در كشورهای مختلف جهان این فرصت پیدا شد كه ساختار تجارت الكترونیكی تغییر كند، از حالت اختصاصی بودن برای طبقه خاصی خارج شود و به پدیده‌ای برای همه تبدیل شود. در كشور ما نیز مدتی است كه بحث تجارت الكترونیكی و راهكارهای عملی پیاده سازی آن به طور جدی مطرح شده است. به لحاظ اهمیت این موضوع و كاربردهای گسترده‌ای كه در شبكه اینترنت دارد قصد داریم طی سلسله مقالاتی كه از این پس در ماهنامه شبكه شاهد آن خواهید بود، به ابعاد گوناگون فنی، اقتصادی و كاربردی تجار …

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *