پاورپوینت در مورد بازارهای مصرف و رفتار خرید مصرف کننده -22 اسلایذ

پاورپوینت در مورد بازارهای مصرف و رفتار خرید مصرف کننده -22 اسلایذ


قسمتی از اسلاید ها       خلاصه اهداف فصل – مدل رفتار مصرف کننده -ویژگیهای اثر گذار بر رفتار مصرف کننده -انواع رفتار تصمیم گیری در خرید -فرآیند تصمیم گیری خریدار -فرآیند تصمیم گیری خرید محصولات جدید   الگوی رفتار مصرف کننده مصرف کنندگان تصمیمات خرید زیادی در طول روز می گیرند و این تصمیمات خرید نقطه توجه بازاریاب هااست. بازارياب ها در مورد خريدهاي مصرف كننده (نوع خريد ، مكان، ميزان، برند مورد نظر، تعداد و دفعات خرید و … ) مطالعه مي كنند . پرسش اصلی بازاریاب ها چیست؟      مصرف کنندگان چه واکنشی از خود در برابر تلاش های متعدد بازاریابی نشان     می دهند؟      طبق الگوی رفتار خریدار نقطه شروع، الگوی محرک – واکنش رفتار خریدار است.   عواملی که بر رفتار مصرف کننده اثر گذارند خریدهایی که مصرف کننده انجام می دهد به شدت تحت تأثیر خصایص فرهنگی، اجتماعی، روانشناسی و شخصی قرار می گیرند. عوامل روان شناختی شخصیت برند   و سایر عناوین و توضیحات … …

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *