پاورپوينت رشته هاي مديريت با عنوان بازاریابی تلفنی

پاورپوينت رشته هاي مديريت با عنوان بازاریابی تلفنی


پاورپوينت رشته هاي مديريت با عنوان بازاریابی تلفنی  در 20 اسلايد قابل ويرايش   تعریف بازایابی تلفنی: بازاریابی تلفنی نوعی از بازاریابی مستقیم است که در آن فروشنده از تلفن استفاده میکند تا با مشتریان ارتباط برقرار کرده و بتواند به آنها اطلاعاتی ارائه کند ،آنها را برای ارتباط با شرکت ترغیب کند ، و نهایتا بتواند محصولی را بفروشد . در این نوع بازاریابی فرآیندهای جذب ، حفظ و رشد مشتری از طریق ابزار تلفن صورت می پذیرد .   بازاريابي تلفني نشان ثبت شده اي است كه مالك آن آقاي ناجی تهرانی است.    وي مجله بازاريابي تلفني (telemarketing magazine) را در سال 1982 منتشر كرد.     …

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *