پاورپوینت درباره بحران و بازاريابي در شرايط جديد

پاورپوینت درباره بحران و بازاريابي در شرايط جديد


لینک دانلود و خرید پایین توضیحات   دسته بندی: Powerpoint   نوع فایل: ppt  (قابل ويرايش و آماده پرينت )   تعداد اسلاید: 77  اسلاید  قسمتی از متن فایل دانلودی آفت دانش ،به کار نبستن آن و آفت کار،دل نبستن به کار است حضرت علی(ع) بیست سال دیگر،از کارهائی که نکرده ایم بیش از کارهائی که انجام داده ایم، افسوس می خوریم . از این رو باید لنگر ها را برگیریم، از بندر دور شویم،باد در بادبان خود بیاندازیم ، سیاحت کنیم و کشف کنیم. مالتز « تصویر ذهنی »و« عادت » های ما دست در دست هم دارند.اگر یکی از آنها را تغییر دهید، دیگری هم خود به خود تغییر می کند. مالتز •نکات مهم مدیریت در ابهام: تعریف دوباره مفاهیم ،مفروضات ومدلهای کسب وکار ذوب شدن محصول وخدمت در هم و پدیدار شدن  مقوله جدیدی به نام« پیشنهاد » ویا بعبارتی کالاهای خدمت نما وخدمات کالا نما وجود مبادلات مبتنی بر ارزشهای اقتصادی ،اطلاعاتی، احساسی وعاطفی جستجوی راه های تأثیرگذاری به جای کنترل   تقویت انعطاف پذی …

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *