تحقیق در مورد مدیریت زمان
نوع فایل : ( Word ) قابل ویرایش تعداد صفحات :14 صفحه بخشی از تحقیق : چکيده : امروزه که همزمان با افزايش نيازهاي اطلاعاتي و تقاضاهاي فني ، با کاهش سرمايه و نيروي انساني مواجه هستيم، برنامه ريزان در کنار مديريت بودجه ، مديريت نيروي انساني، مديريت توليد و …، مديريت زمان را نيز مورد توجه قرار داده اند مقاله حاضر بر آن است تا جنبه هاي مختلف مديريت زمان و کاربرد آنها در حرفه کتابداري و اطلاع رساني را بررسي کند. مقدمه : مديريت زمان بر دو نکته مهم تاکيد دارد. اول افزايش کارايي و ديگري کارآمد بودن در دوره زماني محدود. اين دو مقوله تفاوت هايي نيز با هم دارند. به اين صورت که کارآيي به معن …