پاورپوینت بازاريابي خدمات
فرمت فایل : پاورپوینت قابل ویرایش تعداد اسلاید: 61 قسمتی از پاورپوینت : •فهرست •مقدمه •تعريف بازاريابي •ويژگي هاي منحصر به فرد خدمات •آمخته هاي بازاریابی خدمات •مدل PROMPT برای مزیت خدمت •مزیت خدمت و خدمت برتر •الزامات یک سازمان خدماتی پویا •عوامل مهم ممیزی خدمات •معيارهای ارزيابی «نتيجه» و «تجربه» خدمت •گام های اساسی در بازاریابی خدمات •راهنمای فروش خدمات •برنامه ارائه خدمات به مشتریان •انتظارات مشتریان ازسازمانهای خدماتی •عوامل وعناصر نظرخواهی برای تعیین شاخص رضایت مشتریان •راه های افزایش ارزش خدمات •صفات وویژگیهای «خدمت» و«خدمتگزاری» •منابع •تعريف بازاريابي “تعريف انجمن بازاريابي آمريكا از بازاريابي“ انجام فعاليت هاي تجاري به گونه اي كه كالاها و خدمات از توليد كننده به مصرف كننده يا كاربر جريان پيدا كند. “تعريف لغتنامه آكسفورد از باز …