بطرف مدل قابلیت های دینامیک در استراتژی رقابتی مبتنی بر نوآوری : بینش ها از شرکت های خدماتی پروژه محور

بطرف مدل قابلیت های دینامیک در استراتژی رقابتی مبتنی بر نوآوری : بینش ها از شرکت های خدماتی پروژه محور

سال انتشار : 2011 تعداد صفحات ترجمه : 29ورد تعداد صفحات انگلیسی : پی دی اف13 چکیده : علاقه شایان به نقش نوآوری خدمت رسانی در راهبرد رقابتی شرکت خدماتی ناشی از از رشد اهمیت خدمات در اکثر اقتصاد های توسعه یافته می باشد . علی رغم این که نوشتجات در زمینه نواوری خدمت رسانی در حال رشد می باشد ، این موضوع چند پاره باقی می ماند تا نیاز به یک مدلی را منعکس سازد که موارد قبلی کلیدی و محرک فرآینددمزیت رقابتی مبتنی بر نوآوری خدمت رسانی را می گیرد . این مقاله با ایجاد مطالب پدیدار و با استفاده از 13 مصاحبه عمیق و دقیق با مدیران اجرایی شرکت های خدماتی پروژه محور یک مدلی از مزیت رقابتی نواوری محور را معرفی می کند .  مدل نوخاسته نشان می دهد که شرکت های خدمت رسانی کارآفرینی پیگیر نواوری بدقت یک سری قابلیت های دینامیک را انتخاب کرده و استفاده می کنند که آنها را قادر می سازند تا به نواوری بیشتر ئ مزیت رقابتی پایدار برساند . یافته های ما نشان می دهند که شرکت ها به طور هدفمندی از فرآیند های خلق ، توسعه و اصلاح برای ایجاد و تربیت قابلیت های دینامیک کلیدی استفاده می کنند . مجموعه ای از طرح های تئو …

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *