پاورپوینت ترويج الگوي مصرف در رسانه
فرمت فایل : پاورپوینت قابل ویرایش تعداد اسلاید: 20 قسمتی از پاورپوینت : ترويج الگوي مصرف در رسانه در جوامعي که به دنبال اقتصاد درونزا (Endogenous Economy) و توسعه (Development) جامعه براساس ظرفيتهاي بومي خود هستند، انجام «اقدامات تعديلکننده و اصلاحگرا» در قبال تنوع عرضهاي که براي مصارف گوناگون از سوی رسانهها صورت ميگيرد، ضرورت دارد. سواد رسانهاي به معناي: •ارتقای سطح مهارت بهرهمندي از رسانه و ايجاد توان «تحليلگري و گزينشگري» مخاطبان در مواجهه با رسانه •توسعه مهارتها و ارزشهاي «شناختي، عاطفي و رفتاري» مرتبط با محيط اجتماعي و فرهنگ کشور خود و کشورهاي ديگر •توجه به «مداخله فعال» در واکنش به رسانهها و اصلاح آنها. ويژگيهاي برنامه سواد رسانهاي مؤثر •سازمان يافته و مستمر است. •مبتني بر پژ …