پاورپوینت ترويج الگوي مصرف در رسانه

پاورپوینت ترويج الگوي مصرف در رسانه


فرمت فایل : پاورپوینت قابل ویرایش      تعداد اسلاید: 20   قسمتی از پاورپوینت :     ترويج الگوي مصرف در رسانه    در جوامعي که به دنبال اقتصاد درون‌زا (Endogenous Economy) و توسعه (Development) جامعه براساس ظرفيت‌هاي بومي خود هستند، انجام «اقدامات تعديل‌کننده و اصلاح‌گرا» در قبال تنوع عرضه‌اي که براي مصارف گوناگون از سوی رسانه‌ها صورت مي‌گيرد، ضرورت دارد.       سواد رسانه‌اي به معناي:   •ارتقای سطح مهارت بهره‌مندي از رسانه‌ و ايجاد توان «تحليل‌گري و گزينشگري» مخاطبان در مواجهه با رسانه •توسعه مهارت‌ها و ارزش‌هاي «شناختي، عاطفي و رفتاري» مرتبط با محيط اجتماعي و فرهنگ کشور خود و کشورهاي ديگر •توجه به «مداخله فعال» در واکنش به رسانه‌ها و اصلاح آنها.           ويژگي‌هاي برنامه سواد رسانه‌اي مؤثر •سازمان يافته و مستمر است. •مبتني بر پژ …

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *