پاورپوینت هماهنگي

پاورپوینت هماهنگي


فرمت فایل : پاورپوینت قابل ویرایش      تعداد اسلاید: 74   قسمتی از پاورپوینت :   تعريف هماهنگي هماهنگي عبارت از، ادغام فعاليت‌هاي واحدهاي مختلف سازمان به منظور يكپارچه نمودن كوشش و تلاش كاركنان براي رسيدن به هدف نهايي     هماهنگي عبارت از، تقسيم كار سازمان به نحوي كه بهره‌وري و كارآيي افزايش يابد. براي اجراي هماهنگي سازماني، واحدها بايد از وظايف و نوع فعاليت‌هاي يكديگر مطلع باشند؛ به نحوي كه كاركنان بدون اصطكاك با يكديگر كار كنند.       راه‌هاي ايجاد هماهنگي 1- هماهنگي از طريق رعايت سلسله مراتب فرماندهي،و اعمال اصول رسمي سازمان خصوصاً توجه به حيطه نظارت و استفاده از كمك‌هاي كارشناسان ستادي 2- هماهنگي از طريق استاندارد كردن فعاليت‌هاي سازماني، كه اعمال هماهنگي را با توجه به دستورالعمل‌ها و مقررات موضوعه به صورت خودكار تسهيل و به مرحلة اجرا در مي‌آورند     3- هماهنگي از طريق واحدهاي سازماني هماهنگ كننده، كه معمولاً به دو شكل انجام مي‌شود؛ از طريق گروه‌هاي هماه …

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *