پاورپوینت هماهنگي
فرمت فایل : پاورپوینت قابل ویرایش تعداد اسلاید: 74 قسمتی از پاورپوینت : تعريف هماهنگي هماهنگي عبارت از، ادغام فعاليتهاي واحدهاي مختلف سازمان به منظور يكپارچه نمودن كوشش و تلاش كاركنان براي رسيدن به هدف نهايي هماهنگي عبارت از، تقسيم كار سازمان به نحوي كه بهرهوري و كارآيي افزايش يابد. براي اجراي هماهنگي سازماني، واحدها بايد از وظايف و نوع فعاليتهاي يكديگر مطلع باشند؛ به نحوي كه كاركنان بدون اصطكاك با يكديگر كار كنند. راههاي ايجاد هماهنگي 1- هماهنگي از طريق رعايت سلسله مراتب فرماندهي،و اعمال اصول رسمي سازمان خصوصاً توجه به حيطه نظارت و استفاده از كمكهاي كارشناسان ستادي 2- هماهنگي از طريق استاندارد كردن فعاليتهاي سازماني، كه اعمال هماهنگي را با توجه به دستورالعملها و مقررات موضوعه به صورت خودكار تسهيل و به مرحلة اجرا در ميآورند 3- هماهنگي از طريق واحدهاي سازماني هماهنگ كننده، كه معمولاً به دو شكل انجام ميشود؛ از طريق گروههاي هماه …